Kategorie

Strony informacyjne

Regulamin

REGULAMIN
TABASCO VAPE (B2B)


§ 1. DEFINICJE

 

  1. Sprzedawca - TABASCO VAPE TABAS SPÓŁKA KOMANDYTOWA,  Al. Tadeusza Rejtana 10, 35-310 Rzeszów, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5170445620, REGON 528060341.

  2. Administrator danych osobowych – administratorem danych osobowych jest Sprzedawca

  3. Sklep - sklep internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę pod domeną: http://b2b.tabascovape.pl/

  4. Regulamin - niniejszy regulamin świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu

  5. Klient - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą oraz osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która korzysta ze Sklepu, w szczególności, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie składa zamówienie za pośrednictwem Sklepu i zawiera umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, która posiada dla niej charakter zawodowy wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego.

  6. Konto – konto założone przez Klienta w Sklepie zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie, są na nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o jego Zamówieniach złożonych w Sklepie.

  7. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, złożone za pośrednictwem Sklepu, określające: rodzaj i ilość towaru znajdującego się w asortymencie Sklepu w chwili składania zamówienia, sposób zapłaty, sposób dostarczenia towaru, miejsce wydania towaru oraz dane Klienta, stanowiące złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Towarów będących przedmiotem zamówienia.

  8. Umowa sprzedaży - Umowa Sprzedaży Towaru zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu

  9. Towar - przedmiot, który może być zakupiony w Sklepie zgodnie z niniejszym Regulaminem

  10. Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  11. Formularz Zamówień - elektroniczny formularz dostępny w Sklepie, który przeznaczony jest do dokonywania Zamówień, poprzez dodawanie poszczególnych Towarów do koszyka.

 

§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Sklep działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

  2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.

  3. Korzystanie z Serwisu wymaga uprzedniej akceptacji Regulaminu, Polityki Prywatności oraz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji Zamówień.

  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:

    •  ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,

    • ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,

    • ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,

    • ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

  5. Towary oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski

  6. Cena Produktu uwidoczniona w Sklepie jest ceną brutto oraz podana jest w złotych polskich (PLN). Cena nie zawiera kosztów dostawy.

  7. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień – 24 godziny na dobę przez cały rok.

  8. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:

    • komputer z dostępem do sieci Internet i z zainstalowaną przeglądarką internetową Mozilla FireFox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer lub równorzędną

    • dostęp do poczty elektronicznej,

    • zaakceptowanie plików „cookies”

  9. Wykorzystywanie Serwisu w sposób sprzeczny z prawem, w szczególności w sposób, który narusza dobra osobiste osób trzecich oraz interesy Sprzedawcy, a także dostarczanie treści o charakterze bezprawnym jest zakazane

  10. Serwis może być użyty tylko w sposób i w celach prawnie dozwolonych.

 

§ 3. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

 

  1. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z następujących bezpłatnychusług:

    • usługa „Moje Konto” obejmująca jego założenie i utrzymywanie w ramach Sklepu;

    • zawieranie, modyfikacja, odstępowanie od Umów za pośrednictwem Sklepu;

    • przesyłanie Newslettera lub zamówionej informacji handlowej

  2. Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

  3. Sprzedawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

 

§ 4. ZAMÓWIENIA I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

 

  1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z Regulaminem.
  2. W celu złożenia Zamówienia należy za pośrednictwem Sklepu internetowego skompletować zamówienie poprzez przeniesienie Towarów do koszyka, wybrać sposób dostarczenia towaru i płatności, a następnie zatwierdzić i przesłać zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Potwierdzam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
  3. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
  4. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 3 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
  5. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
    • potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
    • formularz odstąpienia od umowy,
    • niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
  6. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  7. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Towaru.
  8. W przypadku braku danego Towaru w magazynie bądź niemożności zrealizowania Zamówienia z innego powodu, Kupujący zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją Zamówienia.

 

§ 5. SPOSOBY PŁATNOŚCI

 

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
    • płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
    • płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.
  2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 
    45 1140 2004 0000 3502 8467 6557 (Bank mBank S.A.). W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
  3. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
  4. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
  5. Zamówienie zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.

 

§ 6. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

 

  1. Koszty dostawy Towarów, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
  2. Na termin dostawy Towarów składa się czas kompletowania Towarów oraz czas dostawy Towarów przez przewoźnika:
    • czas kompletowania Towarów wynosi do 2 dni roboczych,
    • dostawa Towarów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
  3. Zakupione w Sklepie Towary są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej lub z odbiorem osobistym.

 

§ 7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ, WADY TOWARU, GWARANCJA

 

  1. Rękojmia za wady Towarów, o jakiej mowa w przepisach Kodeksu cywilnego, jest wyłączona w przypadku Umów sprzedaży Towarów, które są zawierane przez Kupujących innych niż Konsument, w szczególności Klientów Hurtowych. W miejsce rękojmi Sprzedawca udziela gwarancji na sprzedawane Towary.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w szczególności w przypadku nieprawidłowego przechowywania, transportu lub stosowania Towarów niezgodnie z informacjami zawartymi w opisie Towaru lub etykietach Towaru, a także wystąpienia siły wyższej
  3. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego zostaje wyłączona.
  4. Jakakolwiek odpowiedzialność Sprzedawcy wynikająca z Umowy sprzedaży lub świadczenia usług na rzecz Kupującego zostaje ograniczona do kwoty wynikającej z ostatniego złożonego Zamówienia przez Kupującego.
  5. Kupującemu nie przysługują żadne roszczenia wobec Sprzedawcy z tytułu roszczeń osób trzecich wynikających z używania Towarów.
  6. Towary mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.

 

§ 8. REKLAMACJE

 

  1. Każdemu Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Sklepu lub wykonaniem Umowy. Sprzedawca przygotował wzór formularza reklamacyjnego, który dostępny jest pod adresem b2b.tabascovape.pl/formularz  
  2. Reklamacje należy zgłaszać do Sprzedawcy na adres: al. Tadeusza Rejtana 10, 35-310 Rzeszów z dopiskiem Reklamacje. Jeżeli reklamacja dotyczy nabytego Towaru, Kupujący jest zobowiązany dostarczyć Sprzedawcy reklamowany Towar.
  3. Dostarczenie Towaru odbywa się na koszt Klienta.
  4. Reklamacje rozpatrywane będą na bieżąco, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zgłoszenia reklamacji.
  5. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Klienta na kontakt podany w formularzu reklamacyjnym.

 

§ 9. ROZWIĄZANIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ


 

  1. Klient może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez Sprzedawcę przed rozwiązaniem w/w umowy oraz postanowień poniżej.
  2. Klient rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta.
  3. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną może zostać rozwiązana przez Sprzedawcę w trybie natychmiastowym gdy:
    • Klient narusza postanowienia Regulaminu, bądź zaakceptowanych przez Klienta odrębnych regulaminów usług,
    • stwierdzono podanie przez Klienta danych lub oświadczeń nieprawdziwych, nieaktualnych, nieprawidłowych bądź niepełnych lub też danych innych osób,
    • działania lub zaniechania Klienta negatywnie wpływają na dobre imię Sprzedawcy lub w inny sposób istotnie szkodzą Sprzedawcy;
  4. W innych niż wskazane powyżej sytuacjach Sprzedawca uprawniony jest do rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną z zachowaniem 7-dniowego okresu wypowiedzenia. Sprzedawca wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji.
  5. Po upływie okresu wypowiedzenia Klient traci dostęp do Konta, w tym również znajdujących się w nim danych, a ich przywrócenie nie jest możliwe.

 

§ 10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 

  1. Sprzedawca jest administratorem danych osobowych Klientów, które są pozyskiwane w trakcie korzystania ze Sklepu lub usług przez Sprzedawcę.
  2. Przetwarzanie danych osobowych Klientów odbywa się zgodnie z Polityką Prywatności Sprzedawcy.
  3. Treść Polityki Prywatności znajduje się na stronie pod adresem b2b.tabascovape.pl/pl/page/polityka-prywatnosci

 

§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na stronie Sklepu
  3. Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną
  4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do krótkotrwałych przerw technicznych w dostępie do Sklepu, spowodowanych konserwacją bądź aktualizacją danych na serwerze.
Proszę czekać, trwa ładowanie....