REGULAMIN
TABASCO VAPE (B2B)
§ 1. DEFINICJE
-
Sprzedawca - TABASCO VAPE TABAS SPÓŁKA KOMANDYTOWA, Al. Tadeusza Rejtana 10, 35-310 Rzeszów, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5170445620, REGON 528060341.
-
Administrator danych osobowych – administratorem danych osobowych jest Sprzedawca
-
Sklep - sklep internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę pod domeną: http://b2b.tabascovape.pl/
-
Regulamin - niniejszy regulamin świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu
-
Klient - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą oraz osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która korzysta ze Sklepu, w szczególności, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie składa zamówienie za pośrednictwem Sklepu i zawiera umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, która posiada dla niej charakter zawodowy wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego.
-
Konto – konto założone przez Klienta w Sklepie zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie, są na nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o jego Zamówieniach złożonych w Sklepie.
-
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, złożone za pośrednictwem Sklepu, określające: rodzaj i ilość towaru znajdującego się w asortymencie Sklepu w chwili składania zamówienia, sposób zapłaty, sposób dostarczenia towaru, miejsce wydania towaru oraz dane Klienta, stanowiące złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Towarów będących przedmiotem zamówienia.
-
Umowa sprzedaży - Umowa Sprzedaży Towaru zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu
-
Towar - przedmiot, który może być zakupiony w Sklepie zgodnie z niniejszym Regulaminem
-
Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
-
Formularz Zamówień - elektroniczny formularz dostępny w Sklepie, który przeznaczony jest do dokonywania Zamówień, poprzez dodawanie poszczególnych Towarów do koszyka.
§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Sklep działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
-
Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
-
Korzystanie z Serwisu wymaga uprzedniej akceptacji Regulaminu, Polityki Prywatności oraz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji Zamówień.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
-
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
-
ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
-
ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
-
ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
-
-
Towary oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski
-
Cena Produktu uwidoczniona w Sklepie jest ceną brutto oraz podana jest w złotych polskich (PLN). Cena nie zawiera kosztów dostawy.
-
Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień – 24 godziny na dobę przez cały rok.
-
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
-
komputer z dostępem do sieci Internet i z zainstalowaną przeglądarką internetową Mozilla FireFox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer lub równorzędną
-
dostęp do poczty elektronicznej,
-
zaakceptowanie plików „cookies”
-
-
Wykorzystywanie Serwisu w sposób sprzeczny z prawem, w szczególności w sposób, który narusza dobra osobiste osób trzecich oraz interesy Sprzedawcy, a także dostarczanie treści o charakterze bezprawnym jest zakazane
-
Serwis może być użyty tylko w sposób i w celach prawnie dozwolonych.
§ 3. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
-
Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z następujących bezpłatnychusług:
-
usługa „Moje Konto” obejmująca jego założenie i utrzymywanie w ramach Sklepu;
-
zawieranie, modyfikacja, odstępowanie od Umów za pośrednictwem Sklepu;
-
przesyłanie Newslettera lub zamówionej informacji handlowej
-
-
Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
-
Sprzedawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
§ 4. ZAMÓWIENIA I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z Regulaminem.
- W celu złożenia Zamówienia należy za pośrednictwem Sklepu internetowego skompletować zamówienie poprzez przeniesienie Towarów do koszyka, wybrać sposób dostarczenia towaru i płatności, a następnie zatwierdzić i przesłać zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Potwierdzam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 3 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
- potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
- formularz odstąpienia od umowy,
- niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Towaru.
- W przypadku braku danego Towaru w magazynie bądź niemożności zrealizowania Zamówienia z innego powodu, Kupujący zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją Zamówienia.
§ 5. SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.
- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer:
45 1140 2004 0000 3502 8467 6557 (Bank mBank S.A.). W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”. - W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
- Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
- Zamówienie zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
§ 6. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
- Koszty dostawy Towarów, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
- Na termin dostawy Towarów składa się czas kompletowania Towarów oraz czas dostawy Towarów przez przewoźnika:
- czas kompletowania Towarów wynosi do 2 dni roboczych,
- dostawa Towarów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
- Zakupione w Sklepie Towary są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej lub z odbiorem osobistym.
§ 7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ, WADY TOWARU, GWARANCJA
- Rękojmia za wady Towarów, o jakiej mowa w przepisach Kodeksu cywilnego, jest wyłączona w przypadku Umów sprzedaży Towarów, które są zawierane przez Kupujących innych niż Konsument, w szczególności Klientów Hurtowych. W miejsce rękojmi Sprzedawca udziela gwarancji na sprzedawane Towary.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w szczególności w przypadku nieprawidłowego przechowywania, transportu lub stosowania Towarów niezgodnie z informacjami zawartymi w opisie Towaru lub etykietach Towaru, a także wystąpienia siły wyższej
- Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego zostaje wyłączona.
- Jakakolwiek odpowiedzialność Sprzedawcy wynikająca z Umowy sprzedaży lub świadczenia usług na rzecz Kupującego zostaje ograniczona do kwoty wynikającej z ostatniego złożonego Zamówienia przez Kupującego.
- Kupującemu nie przysługują żadne roszczenia wobec Sprzedawcy z tytułu roszczeń osób trzecich wynikających z używania Towarów.
- Towary mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.
§ 8. REKLAMACJE
- Każdemu Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Sklepu lub wykonaniem Umowy. Sprzedawca przygotował wzór formularza reklamacyjnego, który dostępny jest pod adresem b2b.tabascovape.pl/formularz
- Reklamacje należy zgłaszać do Sprzedawcy na adres: al. Tadeusza Rejtana 10, 35-310 Rzeszów z dopiskiem Reklamacje. Jeżeli reklamacja dotyczy nabytego Towaru, Kupujący jest zobowiązany dostarczyć Sprzedawcy reklamowany Towar.
- Dostarczenie Towaru odbywa się na koszt Klienta.
- Reklamacje rozpatrywane będą na bieżąco, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zgłoszenia reklamacji.
- Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Klienta na kontakt podany w formularzu reklamacyjnym.
§ 9. ROZWIĄZANIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Klient może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez Sprzedawcę przed rozwiązaniem w/w umowy oraz postanowień poniżej.
- Klient rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta.
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną może zostać rozwiązana przez Sprzedawcę w trybie natychmiastowym gdy:
- Klient narusza postanowienia Regulaminu, bądź zaakceptowanych przez Klienta odrębnych regulaminów usług,
- stwierdzono podanie przez Klienta danych lub oświadczeń nieprawdziwych, nieaktualnych, nieprawidłowych bądź niepełnych lub też danych innych osób,
- działania lub zaniechania Klienta negatywnie wpływają na dobre imię Sprzedawcy lub w inny sposób istotnie szkodzą Sprzedawcy;
- W innych niż wskazane powyżej sytuacjach Sprzedawca uprawniony jest do rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną z zachowaniem 7-dniowego okresu wypowiedzenia. Sprzedawca wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji.
- Po upływie okresu wypowiedzenia Klient traci dostęp do Konta, w tym również znajdujących się w nim danych, a ich przywrócenie nie jest możliwe.
§ 10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Sprzedawca jest administratorem danych osobowych Klientów, które są pozyskiwane w trakcie korzystania ze Sklepu lub usług przez Sprzedawcę.
- Przetwarzanie danych osobowych Klientów odbywa się zgodnie z Polityką Prywatności Sprzedawcy.
- Treść Polityki Prywatności znajduje się na stronie pod adresem b2b.tabascovape.pl/pl/page/polityka-prywatnosci
§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na stronie Sklepu
- Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do krótkotrwałych przerw technicznych w dostępie do Sklepu, spowodowanych konserwacją bądź aktualizacją danych na serwerze.